.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش
شمال نیوز: زهرا فانی خواهر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ، اظهار داشت: بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای خاصی فعالیت ندارم، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور هستم و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می کنم.

وی ادامه داد: عمده فعالیت بنده با همکارانی است که با بنده می توانند در تماس باشند و در تهران برای رفع مشکلات آنها اقدام می کنم و پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش هستم.

خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «091231****»،گفت: همکاران فرهنگی می توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه های تلگرامی نیز حضور دارم.

فانی افزود: بنده بازنشسته آموزش و پرورش منطقه دو هستم و از اول مهر 59، تا سال 1388 مدیر مدرسه در 6 منطقه 6، 11، 10، 17 و 2 بوده و در سن 19 سالگی نیز مدیر مدرسه ای در میدان ابوذر به نام مدرسه شهید باهنر بوده ام و بسیاری از دانش آموزان آن مدرسه الان همکاران بنده هستند.

در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما خبر انتشار شماره خواهر وزیر آموزش و پرورش پخش شد که گویا درج شماره خانم فانی موجب تماس های بسیاری با تلفن همراه وی شده است و به این دلیل خواهر وزیر آموزش و پرورش اقدام به بستن خط خود کرده است.

همچنین بنابر این خبر خواهر وزیر از درج شماره تلفن در خبرگزاری ها اعلام نارضایتی کرده است./فارس

 

وزیر آموزش و پرورش ، خواهر وزیر آموزش و پرورش


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آموزگار 8 آبان 1394
با سلام .شماره تلفن را بست کارخوبی کرد. همین مدت کم که مشکلات را شنید اگر داداشی نیمی از آنرا حل کند کافی است . آبجی وزیر به داداشی بگو مطالبات سال 88 لغایت نیمه اول 89 مازندران را ندادند. اگر بدهند عالی میشه شدیدآ نیاز دارم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.